Restaurant Krojet e Vutha

kamperen kampvuur by Restaurant Krojet

kamperen kampvuur by Restaurant Krojet
mail plaveguci@hotmail.com of via gsm +31(0) 643937565. gsm +32(0) 490404991

U kunt hier kamperen Dan kunt u de omgeving verkennen te voet

U kunt hier kamperen Dan kunt u de omgeving verkennen te voet
Geniet van het uitzicht op de bergen in de ochtendzon. Zoek naar onontdekte ruines terwijl je wandelt door de prachtige Bergen ... Geniet van het super uitzicht op de bergen van deze prachtige omgeving Kamperen is een vorm van openluchtrecreatie waarbij men in een tent, caravan, camper, tenthuisje of ander relatief eenvoudige recreatiewoning. U kunt hier kamperen Dan kunt u de omgeving verkennen te voet,

Karkaleca me susam


Kjo eshte nje antipaste teper e shpejt dhe me vlera te larta ushqimore, e cila preferohet te pregatitet ne diten e Shen Valentinit per shkak te vetive afrodiziake qe ka.

Perberesit per 2 persona
10 karkaleca te medhenj
1 e bardhe veze
susam
vaj luledielli
salce soje per ti shoqeruar (fakultative)

Pastrojme fillimisht karkalecat duke lene vetem pjesen e bishtit, i kalojme nen uje te rrjedhshem dhe i thajme me letra kuzhine.

Ne nje ene te vogel, rrahim me ndihmen e nje piruni te bardhen e vezes, i kalojme karkalecat nje nga nje ne kete mase, i kalojme me pas ne farat e susamit dhe i skuqim ne vaj te nxehte per maksimumi 2 minuta. I vendosim ne nje leter kuzhine ne menyre qe te thithet vaji i tepert dhe i sherbejme me salce soje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Maza në Kopaj

Maza  në Kopaj

Flija

Flija

Qingji ne tepsi

Qingji ne tepsi

Sofra me buk

Sofra me buk