Restaurant Krojet e Vutha

kamperen kampvuur by Restaurant Krojet

kamperen kampvuur by Restaurant Krojet
mail plaveguci@hotmail.com of via gsm +31(0) 643937565. gsm +32(0) 490404991

U kunt hier kamperen Dan kunt u de omgeving verkennen te voet

U kunt hier kamperen Dan kunt u de omgeving verkennen te voet
Geniet van het uitzicht op de bergen in de ochtendzon. Zoek naar onontdekte ruines terwijl je wandelt door de prachtige Bergen ... Geniet van het super uitzicht op de bergen van deze prachtige omgeving Kamperen is een vorm van openluchtrecreatie waarbij men in een tent, caravan, camper, tenthuisje of ander relatief eenvoudige recreatiewoning. U kunt hier kamperen Dan kunt u de omgeving verkennen te voet,

Pulë me domate dhe speca


Kjo eshte nje menyre shume e shijshme per te shijuar mishin e pules apo te lepurit, pasi shija e tyre delikate shkon mrekullisht me domatet dhe specat e stines. Prandaj, ne vere, reduktoni sasine e mishit dhe shtoni ate te perimeve!

Perberesit per 4 persona

1 pule rreth 1kg
120gr proshute (mundesisht pule)
4-5 domate te pjekura
2 speca jeshil ose te kuq
1 qepe mesatare
2 thelpinj hudher
1 spec te kuq djegs
1 gote vere te kuqe
pak majdanoz te grire
vaj ulliri
kripe
piper

Pastrojme dhe lajme nen uje te rrjedhshem pulen, i heqim lekuren (ose nese ju pelqen shija e saj mund ta mbani), e presim ne copa dhe e skuqim ne zjarr te forte me 3-4 luge vaj ulliri nga te dyja anet derisa te kete marre ngjyre te arte (nevojiten rreth 5 minuta). E heqim nga tigani dhe e leme ne nje ane.

Pastrojme domatet duke i prere ne kubik jo shume te vegjel dhe specat duke i prere ne shirita.

Ne te njejtin tigan ku skuqem pulen, shtojme edhe pak vaj ulliri dhe kaverdisim qepen dhe hudhren te grira holle bashke me specin djegs te cilit i kemi eleminuar farat e brendeshme. Shtojme domatet dhe specat dhe i gatuajme me kapak te mbyllur ne zjarr mesatar per rreth 10 minuta.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Maza në Kopaj

Maza  në Kopaj

Flija

Flija

Qingji ne tepsi

Qingji ne tepsi

Sofra me buk

Sofra me buk