Restaurant Krojet e Vutha

kamperen kampvuur by Restaurant Krojet

kamperen kampvuur by Restaurant Krojet
mail plaveguci@hotmail.com of via gsm +31(0) 643937565. gsm +32(0) 490404991

U kunt hier kamperen Dan kunt u de omgeving verkennen te voet

U kunt hier kamperen Dan kunt u de omgeving verkennen te voet
Geniet van het uitzicht op de bergen in de ochtendzon. Zoek naar onontdekte ruines terwijl je wandelt door de prachtige Bergen ... Geniet van het super uitzicht op de bergen van deze prachtige omgeving Kamperen is een vorm van openluchtrecreatie waarbij men in een tent, caravan, camper, tenthuisje of ander relatief eenvoudige recreatiewoning. U kunt hier kamperen Dan kunt u de omgeving verkennen te voet,

Limonatë


Me shtimin e diteve te nxehta, cfare mund te egzistoje me freskuese se nje limonate me limona? Cdokush e ka pregatitur te pakten nje here ne jeten e tij: shtrydhim disa limona, i shtojme uje dhe sheqer. Por si te perftojme nje limonate perfekte ne menyre qe kokerrizat e sheqerit te mos mbesin ne fund? Ndiqni receten tone te thjeshte:

Perberesit per rreth 1.3l limonate

1l uje te ftohte
240ml uje per shurupin
240ml leng limoni (rreth 6 limona)
170-240gr sheqer

Sekreti kryesor per pregatitjen e limonates me limona qendron ne pregatitjen paraprake te shurupit me sheqer dhe uje. Per kete shkrijme ne zjarr mesatar 240gr sheqer ne 240ml uje (pra ne raportin 1:1) nese e duam limonaten tone te embel, ose 170gr sheqer ne 240ml uje nese e duam mesatare.

Ne nje broke me kapacitet 1.5l hedhim si fillim lengun e limonave te shtrydhur, shtojme shurupin e mesiperm dhe se fundi 1l uje te ftohte. E fusim ne frigorifer per 30-40 minuta dhe e sherbejme te ftohte me copa akulli dhe feta limoni.
www.unegatuaj.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Maza në Kopaj

Maza  në Kopaj

Flija

Flija

Qingji ne tepsi

Qingji ne tepsi

Sofra me buk

Sofra me buk