Restaurant Krojet e Vutha

kamperen kampvuur by Restaurant Krojet

kamperen kampvuur by Restaurant Krojet
mail plaveguci@hotmail.com of via gsm +31(0) 643937565. gsm +32(0) 490404991

U kunt hier kamperen Dan kunt u de omgeving verkennen te voet

U kunt hier kamperen Dan kunt u de omgeving verkennen te voet
Geniet van het uitzicht op de bergen in de ochtendzon. Zoek naar onontdekte ruines terwijl je wandelt door de prachtige Bergen ... Geniet van het super uitzicht op de bergen van deze prachtige omgeving Kamperen is een vorm van openluchtrecreatie waarbij men in een tent, caravan, camper, tenthuisje of ander relatief eenvoudige recreatiewoning. U kunt hier kamperen Dan kunt u de omgeving verkennen te voet,

Lulelakër me ullinj dhe domate në furrë


Nje nga perimet me te perhapura ne dimer eshte lulelakra, te ciles nese i shtojme disa perberes dytesor kthehet ne nje pjate plot shije dhe vlera ushqimore.

Perberesit per 4 persona

1 lulelaker mesatare
2 domate
10-15 ullinj te zinj
disa kaperi
galete
djath kackavall te grire
vaj ulliri
kripe
piper

Lajme dhe ndajme ne dege te vogla lulelakren te cilen e ziejme ne uje me pak kripe per rreth 10 minuta. E kullojme nga uji i tepert, e vendosim ne nje ene te thelle ne te cilen shtojme domatet e prera ne copa te vogla, ullinjte pa berthame te ndare ne dy pjese, kaperit te cilet i kemi shplare nga kripa, pak kripe dhe pak piper. I perziejme shume mire te gjitha dhe e hedhim kete mase ne nje tave te lyer me pak vaj ulliri, e sperkasim ne siperfaqe me galete dhe djath kackavall te grire dhe e pjekim ne furre te parangrohur ne 180°C per rreth 20-25 minuta, apo derisa ne siperfaqe te jete krijuar nje kore e arte.

1 opmerking:

  1. Nuk eshte e drejte qe nje recete te kopjohet fjale per fjale pa vendosur poshte burimin nga eshte marre! Turp!
    http://www.unegatuaj.com/lulelaker-me-ullinj-dhe-domate-ne-furre/

    BeantwoordenVerwijderen

Maza në Kopaj

Maza  në Kopaj

Flija

Flija

Qingji ne tepsi

Qingji ne tepsi

Sofra me buk

Sofra me buk