Restaurant Krojet e Vutha

kamperen kampvuur by Restaurant Krojet

kamperen kampvuur by Restaurant Krojet
mail plaveguci@hotmail.com of via gsm +31(0) 643937565. gsm +32(0) 490404991

U kunt hier kamperen Dan kunt u de omgeving verkennen te voet

U kunt hier kamperen Dan kunt u de omgeving verkennen te voet
Geniet van het uitzicht op de bergen in de ochtendzon. Zoek naar onontdekte ruines terwijl je wandelt door de prachtige Bergen ... Geniet van het super uitzicht op de bergen van deze prachtige omgeving Kamperen is een vorm van openluchtrecreatie waarbij men in een tent, caravan, camper, tenthuisje of ander relatief eenvoudige recreatiewoning. U kunt hier kamperen Dan kunt u de omgeving verkennen te voet,

Tavë Elbasani (Tavë kosi)

Per taven e Elbasanit mund te perdoret mish qengji apo dashi. Nqs tava pregatitet me mish qengji, ai futet direkt per t’u pjekur, ndersa mishi i dashit zihet fillimisht dhe me pas piqet.

Perberesit per 4 persona
750gr mish qengji
4 luge gjalp
2 luge oriz
kripe
piper

Per salcen me kos
1kg kos
5 veze
4 luge miell
kripe
piper


Si fillim, ndajme mishin e qengjit ne 4 pjese, e sperkasim me kripe, piper dhe gjalpin dhe e pjekim ne zjarr te moderuar. Here pas here i hedhim pak uje qe te mos thahet. Kur mishi te jete gjysme i pjekur, shtojme orizin. Heqim taven nga furra nderkohe qe pregatisim salcen me kos:

Skuqim lehte miellin ne gjalp duke i perzier fort. Perziejme kosin me kripen, piperin dhe vezet derisa te formohet nje perberje homogjene dhe ia shtojme mases me miell. Hedhim salcen ne tave dhe e pjekim ne 190 grade Celsius per rreth 45 minuta. E sherbejme te nxehte.

*Keshille: Nqs perdorni mish dashi ne vend te mishit te qengjit, ai duhet te zieje fillimisht 10-15 minuta ne tenxhere me presion dhe me pas vazhdohet procedura si me siper.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Maza në Kopaj

Maza  në Kopaj

Flija

Flija

Qingji ne tepsi

Qingji ne tepsi

Sofra me buk

Sofra me buk